HEMMA

Fyfan vad jag inte mått bra idag. Uscha.. Aja, runt 2 så följde jag med Ida till borlänge! Hon skulle göra en tattoo. Skitstor..!!!! Från revbenen till långt ner på låren! Typ en meter lång ska den bli tillslut. Men hon gjorde bara halva idag. Blev i alla fall skithett! Tog 6 timmar. Och jag fick sitta på golvet och kolla på all the time. Som tur är hade jag med mig min dator, så jag åt chips, drack energidryck och kollade på massa filmer medans Ida låg och pinades .. ;)

påväg. Ida var typ jättenervös.


ah ni ser ju, hihi




jag ser ut som en fläskpadda. Men det får man göra ibland.






det levde vi på


här satt jag i 6 timmar. haha




på G





Avslutar med en stor och härlig bild på "slut"resultatet! Så jävla snygg. Älskar färgerna! Blev så sugen på att göra någon form av färg-tattoo jag också nu.. fan. Haha!

Tänk också på att detta bara är HALVA! Hon ska göra lika mycket till lång ner på låret som en fortsättning, nästa måndag..! Grr :D

Fyfan vad sugen man blir på att gadda sig när man hänger med när andra gör det!!!
GAAAH! Någon som kan låna mig 1000:- ??????!!!! Har tattoo-abstinens. Om man nu kan ha det. Men det verkar så. Blöö'hh..


KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Ida

är så jävla nöjd ! :D hänger du med på måndag också eller? ;)

2011-08-09 @ 22:21:54
URL: http://peachpeace.blogg.se/

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0