LITE BILDER FRÅN GÅRDAGEN

Glömde helt bort det. Men har fullt upp sen jag kom hem typ. Duschat, och städat, vikt tvätt, ätit, och bla bla bla. Kom nyss in från en halvlångpromenad med Keela, och har nu äntligen lagt mig till rätta i soffan under typ världen härligaste täcke!

Så passar på att slänga upp några bilder från igår nu. Blev varken så många eller bra, men I guess It's better than nothing at all. Så jao, here u have


Anja och Ida, innan de körde igång




lunchpaus i tatuerandet. Fick bli american take away. mumsss






orkade inte med kanterna dårå..


hälften av konturerna klara



färgade Idas hår typ kolsvart gjorde vi när vi kom hem också, sniggt








jag och Keela i soffan just nu ♥ mitt lilla vilddjur. minst sagt.


haha!

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: amelia

Hej! Fin blogg :) Men kollade tillbaka lite tills början när du börja blogga. Och såg att du hade lagt upp en bild på maassa grejer du köpt från Thailand för typ ett år sen eller va det va för typ 1200:- kmr int riktigt ihåg, men det jag skulle komma fram till, vart i Thailand var du? :)

kram

2011-08-17 @ 13:32:29
URL: http://ameliandersin.blogg.se/

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0