IN THE APARTMENT

Tjue rajders. Nyss kommit hem igen. Sitter och äter kantareller och dricker energidryck just nu.  Typ härlig blandning eller nåt. I alla fall så har jag tillbringat hela eftermiddagen och kvällen i skogen med mamsen, papsen och våra hundar! Hur mysigt som helst faktiskt. Plockade bär. Det tjänar man cash på vet ni! ;)

Ett litet minus var dock att min lilla bebis tydligen gjorde illa tassen. Märkte det när vi satte oss i bilen hem. Hela min tröja och filten var blodig. Såg sen att hela Keelas tass var full med blod också. Sen när vi kom hem och hade tvättat rent allt osv så såg jag att hon hade ett hack i den lilla extra trampdynan uppe på benet ni vet ? Men hon tycker inte det gör ont när man tar på det, och hon går normalt osv så det såg nog bara värre ut än vad det var eftersom det blödde en hel del ett tag.

Jaja, nu ska jag klä av mig. Hatar att ha massa kläder på mig. Typ inte skönt.
Pusstja


världens härligast snutta! Tror även hon har blivit könsmogen nu! Inte säker dock. Men hennes underliv har typ svällt upp som fan + att hon är trotsig och okoncentrerad ofta. Läste sen att det är typiska tecken på förlöpet. Dock inte sett något blod än. Men läste också att ibland märker man inte av blodet alls..? Får se. Stod att dom löper ofta första gången mellan dom är 6-8 månader, och hon är ju ändå 9 månader nästa vecka liksom..

Någon som har erfarenhet typ? Alltså någon som har/haft en löpande tik och kan berätta lite mer? Typ typiska beteenden och andra symtom? :D

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0