00:00

Ligger i sängen med Keela just nu. Johan drog iväg för att jobba natt och lämnade mig och Keela ensamma hemma med alla dryga spöken. Haha.. Menmen. Bara att ge dom den uppmärksamhet hon/dom vill ha, sen äre oftast lugnt.

"Water for elephants" var i alla fall grymt bra, Johan var helt till sig efter han sett den ;) Haha, men den var riktigt grym faktiskt, så den kan jag rekomendera! En av de bättre filmerna man sett. Fin kärlekshistoria sådär.

Nuuu ska jag nog koka lite te och kolla på Final destination 5 som jag laddat hem. Älskar dom filmerna! Även om alla går ut på precis samma sak och man vet hur det kommer sluta, så är det intressant och spännande ändå ända tills dess..

Sååå, hörs imorgon. Då ska jag och Johan ut på en liten date. Käka på någon mysig restaurang och kolla på bio. ♥ Look forward to it. Var längesen vi var ut på något sådant sist! Somras typ. Så det blir mys! Livar upp vilken tråkig söndag som helst.


.. gammal bild från våren 2010



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0