01-12-11

Känner verkligen att min blogg suger just nu. Är i en sjukt fantasilös period just nu, eller så orkar jag helt enkelt inte. Finns så mycket annat som är viktigare liksom. Och roligare. Även om jag skulle vilja hålla på med bloggen på det sätt jag vill också. Men no time eller lust just nu. That's it.

Mjaja, kom nyss hem i alla fall. Blev en dag hos mina kära föräldrar igen. Sen påvägen hem hoppade jag och Keela av vid Norslund och tog en långpromenad den sista biten. Duktiga tjejer.

Nu ska jag snart slänga i den fjärde kuren med ricinolja i håret + en nattdusch och brun utan sol på det. Finns inte mycket som är bättre än att lägga sig näck i sängen efter en varm dusch :D

Imorgon blire skola, sen möta Ida och ha lite trevligt the whole night. Ta någon drink osv. Myspys. 






KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0