ALL IN #2

Öppnat första cidern nu och sitter och pumpar lite så kallad peppmusik ensam i lägenheten. Men lika glad är jag för det. Vad är "peppmusik" för er..? Peppmusik för mig är all typ av musik jag gillar helt enkelt. Vilken genrer det än är. Allt från dansband, rock, country, lite nyare musik osv. Men låtar som bl.a "hangover", "just had sex" och andra pinsamma texter är nog dock inget för mig. Rätt pinsamt kassa låtar som skrivs nu för tiden faktiskt. Wannabee gangsters som precis fått sin första fylla, etc blivit av med oskulden. Ännu mer pinsamt att dagens ungdomar dansar runt till skiten och tycker det svänger.

Jaja. Alla har väl sin smak I guess. Mjaouuu, nu fattas bara Lina sen kör viiii.. Ha en bra kväll, och vad ni än gör, ta det inte lugnt! ;) :D


kvällens kläder typ





KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0