BEDTIME

Blir att sova nu, är väl en dag imorgon också antar jag. Får se vad som händer då.. Lina ringde för en stund sedan och undrade om jag ville med ut på krogen imorgon kväll, och det är väl i princip precis vad jag känner för. :D Och behöver framför allt. Men roligt som livet är så är det dock inte så lätt att gå ut när man endast har elva kronor i plånboken. Menmen, ska försöka låna en hundring eller två av någon snäll människa så länge kanske. Dock är väl alla andra också rätt halvpanka såhär innan jul antar jag. :(

Jaja, får hålla tummarna på att morgondagen blir lite mer händelserik med eller utan utgång!
God natt..!




så jävla snyggt. vill ha. ska ha.



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0