ETT ÅR SEDAN

Nästa månad är det ett år sedan vi träffades första gången. Fan vad fort det går, men samtidigt kan jag knappt fatta att jag inte kännt dig längre än så..?

På så kort tid (som det ändå faktiskt är), så har du blivit en av de vännerna som står mig allra närmast.
And that's how it's gonna be.


Huhu, 5 bilder från första dagen/kvällen vi umgicks. Sov till och med över där, det första jag gjorde. Vi drog ner på stan, köpte samma hårfärg, färgade håret mörkrött, gjorde ansiktsmasker, snacka skit, osv osv osv. Lite komiskt sådär. Och stelt var det. Men trevligt, kul och spännande på samma gång. Kul att vi gått på samma skola sen vi gick i förskolan, men inte lärt känna varann förrän nu.

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: you konw my name bitch :D

min gullefis! LOVEU!

fett fort har det gått!

bäst äru <3

2011-12-09 @ 22:03:23

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0