FEELING GOOD

Not. Mår jävligt dåligt. Fyfan, verkligen hela världen snurrade imorse när jag vaknade. Smink i hela ansiktet, skor, jacka och väska parkerat nedanför sängen, håret åt alla håll. Uäh, ångest. Ingen vacker syn.
Så började dagen med en kort promenix med hunden, en lång dusch, borsta gaddarna och drack tusen liter vatten.


Åh. Jag som aldrig, alltså verkligen aldrig brukar känna av att jag druckit dagen efter. Men det är såhär det känns alltså. Usch. :( Ska fan vara nykter nästa gång jag ska ut. Seriöst alltså. Bara dricka energidryck istället typ. Eller typ en cider bara. Bara för det är gott. Då blir det inga minnesluckor heller. Är ju rätt najs att komma ihåg kvällen också. Tur det var värt det säger jag bara.

Men kvällen var jävligt kul i alla fall. Började på en fest i stan med några gamla frändz jag tyvärr inte träffar så ofta längre, sen gick vi in mot stan och fortsatte kvällen inne på etage! Såå tack för igår bruuds! 
Nu ska jag fortsätta med att ligga i soffan och dö lite till. Lilla Keela ligger på min mage och tycker synd om mig också. Hehe. Tror jag. 


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0