GÅRDAGEN OSV

Sorry (igen) men orkade fan inte ens röra datorn igår. Datorfria dagar lä man typ ha i bland. Hmm, dagen började med skola i alla fall. Åkte lite rullstol i gymnastiksalen med Sara osv. Sen blev det stan med Hanna och Sara en sväng.

Drog och mötte Ida, sen ner på stan ääääännu en gång. Haha! Sen drog vi hem till mig och blandade lite nya drinkar. Muums! Sen drog vi en date på pizzerian och satt där i timmar och fördrivde tiden. Myspys.
Sen kom vi hem och blandade lite mer drinkar, bäddade ner oss i sängen, lyssnade på musik och kollade på våra gamla helt sjukt pinsamma filmer. Kanske kan lägga upp någon av de mindre pinsamma lite senare..? 

Jaja, var i alla fall heeelt död igår så somnade redan halv tolv. En fucking fredag. Så tidigt lägger jag mig aldrig på en vardag ens.. Jaja. Aldrig sovit så djupt och skönt som i natt i alla fall! 

Lite pics osv


jag och sara i skolan, haha


jag och hanna


drinkar, mjorå


pizzadate på koppis med baby






Sååå.. tack för en mysig dag + kväll gumms, mer sånt ♥



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0