GÅRDAGEN

Gårdagen var bra. Lina kom hit och hämtade upp mig, sen brummade vi iväg på förfest i Norslund. Hade astrevligt, körde lite spel, "jag-har-aldrig" och en massa sånt ni vet..! Blandade lite Rosa Pantern, och andra drinkar! Sen åkte vi (gratis, hehe) taxi in till stan för att dra in på etage. Kunde gå förbi hela långa kön in också, muahaha... 

Och massa gratis dricka är ju också najs. Var dock på toook för mycket folk inne på etage för att man skulle ha riktigt kul typ.. Sen när man väl skulle pisssa så fick man ju stå och trängas i kö i 20-30 min.. Brudarna var verkligen som djur på en savann. Usch. Så jag gav upp och gick hem. Två timmar innan stängning.
Nä, men innan det så var det ju i alla fall najs. :D




rosa pantern på g





KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0