GOD MORGON VÄRLDEN

Gah, blev "lite" sent igår, så vaknde klockan ett av ett sms! Haha, jag ♥ lov..
Jaja, ska ta en dusch nu, gå ut med hunden, laga frulle, samt fixa mig lite hastigt sådär. Sen ska jag och Keela gå och möta Johan efter jobbet, för att sedan gå hem till svärmor som fyller år! 

Och biljetten till söndag på etage är fixad också. WO0o0oOPWO0o0OP! :D

Well, no time right now. Vi hörs väl mot kvälln tror jag.




KOMMENTERA HÄR!
Postat av: linnea

Hej! Tänkte bara höra med dig vad du har för märke på din bärbara dator?kan inte du lägga ut en närmare bild på den? Vad använder du för nedladdningsprogram? Du laddar ju ner rätt mkt. Är de inte lätt hänt att en bärbar crashar när man gör de? .. Och hur blev det med sminkvideon? :) kraam

2011-12-21 @ 20:52:28

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0