GOD NATT OSV

Mår lite bättre nu. Tror jag. Försöker i alla fall, hehe. Brukar bli lite bättre då typ.
Pratade med gumms i telen i typ en timme, så då kändes allt genast mycket bättre, och jag tog tag i lite saker istället för att ligga och tjura i soffan hela dagen för ingenting. Såå, skakar av mig all the bad thoughts och försöker blicka frammåt och gör något vettigt istället.


.. kom på att jag har en locktång jag aldrig använt, så testade den dårå. Blev lite lockigt och jävligt kort. Hetsa i med ricinolja nu typ.




haha, mina knasbollar


i sängen med gofisan just nu


bästa vovven som finns!

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0