♥ GOOD MORNING / SORRY

Hello igen, haha.. :D Varit lite frånvarande i några dagar känner jag. Men inte haft tid för datorsittande typ. Varit i hosjö hela kvällen igår och firat bror min som fyllde år. Pluppn. Han fick en seanpaul-parfym av mig och Johan, och en ny dator av mamms och papps. Tror han var nöjd i alla fall..?

Hm, jaja. Nyvaken utan dess like typ. Nyss druckit en energidryck som vägrar att hjälpa mot min ständiga trötthet. Kanske ska sova en timme till istället, sen upp och göra nytta typ. Städa och plugga osv.

Jaja, ska kila nu igen, men ska försöka updatera mer sen i alla fall (ellerrr), men som sagt, inte haft tid eller ork de senaste dagarna och ah, så äre väl ibland liksom. Well, hörs senare, jappjapp!


mys i min fina kimono jag aldrig använt typ. köpt i thailand 09


hahaha. ser ut som en vindögd blåsfisk. najs.


elvisppppp




♥ bebis

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Linnea

Eyy äru i skolan idag ? tänkte annars vi kunde ta en sväng med dogsen lr nått ?:)

2011-12-15 @ 09:34:23
URL: http://linnearojas.blogg.se/

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0