GOOD MORNING

Blev en rätt bra kväll igår faktiskt! :D Alkohol, spel och allmänt trevligt! Mår väl lite sådär idag dock, men det var det väl värt! Ska käka lite frukost nu och landa lite.. Senare blire pizzalunch med lite folk!

Får se om jag drar mot hosjö senare kanske. Sover där och tar det lugnt with la familia. Lite plugg osv, i lugn och ro. Blir nog så! Ska eventuellt få en iphone helt gratis ba sådär också. Ääääntligen säger jag, haha! Är så förbannat trött på dessa sony ericsson efter alla dessa år.. 

Jaja, hörs senare! Frulletime.




dåå...


nu, haha

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Du vet<3

Whoooooot? Av vem :D å vilken modell? <3

2011-12-17 @ 17:35:50
URL: http://peachpeace.blogg.se/
Postat av: U know <3

Ja men de är la gött att få den av han !! :O :D kan du ses i veckan bby? Min bästa "träffs-dag" är på tisdag ! <3 funkar de? ;) och angående kommentaren om min tå så håller jag med dig ^^ ganska så klumpigt ^^

2011-12-18 @ 08:52:36
URL: http://peachpeace.blogg.se/

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0