GOODMORNING

Gaah, klockan är snart två och jag ligger fortfarande i sängen. Men och andra sidan så är det ju söndag, så då får man väl det. Eller..? Ska snart gå upp i alla fall och make some breakfast.  Sen ska jag slänga i en massa ricinolja i håret, ta en dusch, fräscha upp mig inför kvällen osv, då jag och Johan ska ut och äta + kolla på bio som sagt. Wiih! 

Det är väl det som händer typ. Ska försöka sätta mig med ett skolarbete en sväng också, då jag, Sara och Linnea har en dryg redovisning imorgon om tobak. Woho.

Nää, nu ska jag väcka mina älsklingar som snarkar så sött i kör. Puss osv.

BTW, kollade ju på "final destination 5" igår. Se inte den. Jättekort och helt värdelös och allmänt jävla tråkig. Inge spännande, äcklig, eller någonting av det men hoppats på. Glad att jag inte såg den på bio. Bajsfilm.



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0