HÅRFÄRGNING

Och vad tror ni det blev för färg dåååååe?! :D BAPPARAAABAAM... Jorå, tammefan. Det blev svart. Igen. WOHO! Alltså, när jag stod där vid hårfärgningshyllan hade jag faktiskt bestämt mig för en FÖRÄNDRING. Typ extremt mörkbrun eller bleka massa/några (fanvetjag) tunna slingor och slänga i röd färg i dem ba.

MEN, dom hade bara fula tråkiga ljusbruna nyanser + ingen röd färg at all. Så, fick helt enkelt bli svart ännu en gång. YiiHAA. Men nästa gång kanske jag vågar mig på något annat. Nästa månad eller te våren typ.. Kanske.

Äh, whatever egentligen. Trivs ju faktiskt som bäst i riktigt kolsvart, (alltid gjort) så varför byta bara för att få en förändring..? Kommer ändå tröttna efter max en månad och färga tillbaka till mitt älskade svarta hår. Det var den förändringen det.

Enkelt med svart hår också. Lätt att hitta rätt löshår, spelar ingen roll vilken svart hårfärg man använder (svartärjualltidsvart) + enkelt att få det se friskt ut även om det är slitet as hell, blänker asnajs i solen när det är plattat, ger bra kontrast mot nordisk hud+ljusa ögon, enkelt att färga utväxt då det inte är så üüüber noga. Osv osv osv. Det trökiga är väl att man ser extra blek ut. Jätteblek. Så man får knåda in sig själv i illaluktande brunutansol flera gånger i veckan. Värt dock.

Jaja. Tråkigt inlägg, nu ska jag ta en snabbdusch och käka pizza. Yeaho0o0o!


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0