HEMMA IGEN

Varit hemma hos Daniel (Johans bror) och Helena och hälsat på lite med Johan och Keela. Käkat kebab osv. (Haha, kolla inlägget under för att se vad jag lyckades med påvägen dit..) Sen har vi varit på Citygross och storhandlat också, såå .. aa. Fullt upp! Men nu är vi hemma igen, skönt! :D

Nyss städat undan lite i alla fall, och nu ligger jag och Keela i soffan och dricker läsk och bara njuter av livet, huhu. Sen ska jag och Johan göra kött + klyftpotatis + béasås och ladda hem någon mysig eller läskig film att kolla på inatt! Mysigt.. Älskar verkligen livet som sambo med min älskade pojkvän! ♥


imorse..




Finaste älskling och lilla goa Liam!


ramlade lite och hade sönder mina nya fina kläder.


daaarling!!


just nu; mysmode

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0