INHANDLAT LITE

Kom nyss hem från kupolen. Jävlar vad folk det var, usch.. Jag som hatar att gå på stan och trängas med människor annars liksom. :( Och varmt och tungt blev det efter ett tag också. + feber osv på det. Jaja, efter vi fått tag på allt vi ville ha, så tog vi bussen till falun och käkade pizza inne på american take away och bara snackade och kopplade av typ. Mys!

Lägger upp lite pics på skit jag fick med mig hem!


röd hårfärg, slingblekning, svart hårfärg.. Ni får se vad jag ska göra sen, haha.. Om jag inte ångrar mig

PROFFS-hårspray 35:- (billig och awesome), bronze-läppglans 109:-, alyssa ashley's vanilj parfym 99:- (mums) och någon random foundation 145:-


lite random drinksaker.. drinkpinnar 19:-, is-sugrör 60:-, antibakis-tabletter 25:-, shotglas som ser ut som gevärskott 50:- (haha...)


iphoneladdare/usb och nya hörlurar. 150 + 150:-


isformar som ska föreställa titanic + isberget.... HAHA 50:-


hahahha, någon lysgrej man sätter på toaletten så alla kommer ihåg att fälla ned skiten.. 120:- (ONÖDIG JAG VET)


skor från HM, 199:-


någon svart tröja, new yorker, 35:-


kort tshirt, new yorker, 40:-


kort jacka, new yorker, 199:- (GRYYMT)


extremt låga jeans, new yorker, 319:-


assköna mysbyxor, new yorker. vet inte vad dom kostade..


halvlång hoodie, new yorker, 169:-







KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Isabell

Hej! Jag vill färga håret brunt på överhåret, rött underhåret och kanske blonda slingor. Det du har gjort? Behöver råd med vilken färg jag ska köpa :)

2012-03-22 @ 23:02:39
URL: http://www.nattstad.se/byisabell
Postat av: mmmichelle

SVAR: Heej! :) Nää.. det var inte riktigt det jag gjorde. Jag blekte några slingor i mitt svarta hår och hade i rött i slingorna bara! :)



Men ett tips om du ska bleka håret i huvudtaget och vill att det ska synas så mycket som möjligt, så tycker jag du ska köpa Jane Helen Mood's blondering. Riktigt grym!

2012-03-29 @ 20:43:47
URL: http://storstarksnygg.blogg.se/

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0