LITE FRÅN GÅRDAGEN

Yeye, efter typ två timmar på stan så drog jag och Ida hit och fixade oss och drack lite osv. Sen körde vi i vanlig ordning "jag har aldrig" och ölspelet med Johan, Patrik och Fredric så det blev lite fart! ;) 

Sen drog vi till etage. (wohooooo).. Not. Helt dött och allmänt jävla värdelöst. Så jag och Ida gick hem efter ca 40 min. Kändes liksom menlöst. Så vi drog och käkade pizza istället, mycket bättre. Sen drog vi hem och jag, Ida, Johan och Keela trängde ned oss i samma säng och sov, haha. Ingen vacker syn. 

Jaja, ikväll är det nyår så då blir det all in fo'real! :D





¨

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0