MOT KUPOLEN

Inte sovit ett piss i natt. Legat och hostat och knappt kunnat andas då näsan är bokstavligttalat översvämmad med snor. Låter mysigt va? Typ kallsvettats som fan osv. Men nu när jag är uppe känns det lite bättre. Täppt i näsan och hostig bara. Men det är väl typ alla. + trött efter för lite sömn. Men det dör man ju inte av. Bara köpa en energidryck eller två, så var ju det problemet löst!

Jaja, ska sätta igång och fixa mig lite nu. Sen runt tolv ungefär, så åker jag och möter Ida, sen blir det shopping och en tjejdag utan dess like! :D Mmmmmhmm..! Varenda gång jag är på kupolen dock, så blir antingen min mobil stulen, eller alla mina kassar med saker jag handlat.. :( Så jag ska försöka hålla hårt i allt jag äger idag! Haha.. Dock har dom ju varnat för att det är extra mycket ficktjuvar där nu i mellandagarna. Bra för mig liksom.

Jaja, vi hörs senare! Puss.



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0