NO INSP

Im sorry (egentligen inte) men har verkligen ingen insperation eller motivation till något alls just nu typ. Speciellt inte bloggen. Finns liksom inte så mycket att skriva. Eller jo, egentligen gör det väl det. Hur mycket som helst. Men inget jag vill skriva. Inget jag vill dela med mig av. 

Allt är precis som vanligt, händer ingenting, ingen mening med något. Samma sak dag ut och dag in.
Kommer liksom ingen vart. Står bara och trampar. Har ingen ork. Ingen motivation.
Borde ta tag i saker, och i mig själv. Vill. Finns ingen ork. Kommer inte.



gammal randombild osv. natti.



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0