SKRIVER IMORGON ISTÄLLET

Sorry för ingen updatering idag, men är rätt fantasilös just nu. Anyway.. ska kolla på grease 2 nu, sen sova. Ska upp vid åtta imorgon och dra in mot stan med Johan och Helena. Är ju löning, så ska handla julklappar (in the last minute), osv osv osv.. Sen drar jag och Keela mot hosjö och har julmys där med mammsen och pappsen hela kvällen. Typ glögg, godis, bingolotto, slå in julklappar och sånt ni vet.. Mys!? ♥

Såå.. hörs imorgon någon gång under dagen då jag har tid istället! :D



Ska nog eventuellt (om de blir pengar över) handla en hårfärg till mig själv också! Hehe... Vet dock inte vilken färg riktigt.. ?! Slängde ihop ett litet kollage med bilder på några av alla de hårfärger man haft genom tiderna. Men gillar nog svart bäst! Haha.. Men vill samtidigt testa något nytt.. Var ändå 3 årsedan jag hade en annan färg, än just svart. Kanske  ska testa mig på någon rödaktig riktigt mörkfärg? (eller nej, alla färgar håret rött just nu..) Eller ha kvar det svarta + lägga i röda slingor? Eller bara gå ner en nyans till riktigt mörkbrun..? 

Vad tror ni..?? Lite hjälp och smakråd vore asnajs.

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: S

Ingen idé att du färgar håret, du kommer ändå byta till svart snart igen! Men om du nu vill ha en förändring tycker jag att du ska lägga i lite röda slingor. =)



Kan inte du göra en video på när du klipper dig nästa gång btw? Har själv börjat klippa mitt egna hår och är nyfiken på hur andra gör. Har kollat på yt lite men det är inget där som faller mig i smaken.



God jul.

2011-12-23 @ 00:19:31
URL: http://saraerlandsson.bloggplatsen.se

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0