SMINKVIDEO..?

Hmm, minns att en massa har frågat efter sminktutorial video.. Hur jag sminkar mig dårå. (woho...)
Har bara lagt upp beskrivande bilder hitills, men vet inte om dom beskrev så bra eller..? Kanske enklare och även roligare med en video..?

Testade i alla fall att göra en sminkvideo igår faktiskt.. Dock blev den givetvis fail, så jag raderade den.
Men, om det finns några som fortfarande skulle vilja se en video, så kommentera, så kanske jag kan fixa en ny i helgen om jag får tid.

Vad tror ni?

Tumblr_lv1k43uxdo1r47sf6o1_500_large

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Linnea

Go for it ! kanske man kan få lite tips :)

2011-12-15 @ 19:04:26
URL: http://linnearojas.blogg.se/

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0