SORRY

Men har haft fullt upp. Fick mitt nya simkort och abbonemang hem idag till mobilen så har setat och pillat med det hela dagen känns det som. (Så jag har nytt nummer nu mina vänner..ny facebook också för den delen) Har varit i stan och handlat nya skor också. Ett par vanliga platta vita pumaskor denna gången, ovanligt..!

Sen köpte jag och babe med oss en blanda-själv-sallad från Ica hem, mums..! Och ah, nu sitter jag här och dricker öl, och fixar nya listor på spotify till helgen. Så sjuuukt pepp på denna helg så det finns inte! :D Ska försöka hålla igång hela kvällen this time.. Slutar alltid med att jag blir irriterad och sur inne på tjejtoaletten och drar hem istället. Sen försöka komma ihåg nyckel hem så man slipper sova på balkongen också.

Jaja, ska sova nu tänkte jag. Smörja in mig med brun utan sol först dock. Har en riktig jävla ful-dag idag, så det måste styras upp. För imorgon så blir det en utgång på etage med Ida. ♥ Aldrig dragit ut bara hon och jag, så det ska bli riktigt najs! Sen ska hon sova kvar här också, myys! Och dagen efter är det nyår, så då är det all in ännu en gång, woop woop!

Jaja, ska försöka vara lite mer .. aktiv imorgon. Om jag hinner. Tror fan inte det. God natt.


mina knän just nu, HAHA.. Efter min lilla kartongsnöre-incident så att säga



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0