TIME TO SLEEP

Gah, klockan närmar sig halv ett. Idag igen. Wäh. Jaja, har haft en mysig kväll med babe i soffan framför "american horror story" i alla fall, med massa lyxmat.. stripes och grillkorv! ♥

Jaja, imorgon är det skola osv. Fruktansvärt roligt. Not. Men jag mååååste.. Menmen, ska försöka sova nu och ignorera den/det som är utanför i hallen nu igen. Någon håller bokstavligt talat på att rör runt mina grejer på bänken och drar ur/i elkontaker. Och bankar i väggen och på dörren. Har hållt på ett tag nu till och från. Nu sa jag dock att de får hålla käften för jag ska sova liksom, så nu har det varit hyffsat lugnt en stund.

Varit så i några veckor nu, mer än vanligt alltså. Till och med Johan har hört det. Bankande på väggarna här inne, på fönstren osv. För ca en månad sen när jag satt i soffan så såg jag till och med i spegelbilden i skåpluckan framför mig, att någon gick bakom mig längs soffan. Var helt säker på att det var Johan, för det var verkligen en tydlig mänsklig kropp jag såg, så jag vände mig om och sa "hej älskling!:D", men ingen var där..! Och ja, ni vet resten av allt som har hänt. Typ i alla fall.

Menmen, ska skaffa mig en salivarökelse efter jul så kanske det lugnar sig lite typ. Hört att det funkar faktiskt. Ska bara göra det i hallen dock, vill inte ha bort allt.

Haha, nu lät jag väl som ett freak, men det är faktiskt så det är. Och ni som inte tror på sånt här har en ganska skev världsuppfattning, som endast tror det finns en typ av verklighet.

Aja, ska sova nu. Skulle kunna skriva en bok om det där.. Haha, men hörs probably imorgon!
Pussgnatt. :D


avslutar inlägget med en bild på sara och mig från i somras,


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0