TJÄNA PENGAR PÅ DIN BLOGG - SNABBT OCH ENKELT

Har du en blogg (liten som stor) så kan du enkelt bli snabbt medlem på denna sida och tjäna en summa pengar! Varit medlem på sidan i ca en månad nu, utan att berätta om den i bloggen, utan bara placerat annonsen i sidan av min meny, och ÄNDÅ tjänat 450:- trots det..

Det är då en affiliate-sida, vilket menas att du genom annonser placerar ut reklam i din blogg åt andra företag, som i sin tur ger dig pengar för det! Bra byte va..?

Varit medlem på två andra sånna här sidor förut, men inte tjänat mer än ca 20 kr per månad typ. Men denna sida ger dig faktiskt bland annat 70:- per person som reggar sig genom din annons!

Och så fort du är uppe i minst 500:- så får du ut dina pengar månaden efter. Bra va!
Vilket menas att endast 7-8 personer behöver trycka på din länk för att du ska få ut en extra femhundring bara sådär! 

Min HTLM-kod funkar av någon anledning inte, så kunde inte lägga upp annonsen här, men kolla i min meny, där finns den att trycka på! Bara att bli medlem och börja tjäna lite extra cash precis som jag och många andra! :D Adsettings heter annonsen.

377090_262275100498556_150516628341071_752187_174444284_n_large

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Katrina

Har du redan fått saldo från dem ?

2012-01-13 @ 23:48:32
URL: http://chawo.blogg.se/

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0