VÄRD DAG

Eller inte. Inte gjort ett piss. Ätit, sovit, skitit typ. Nä, men gårdagen tog verkligen alla krafter alltså. Legat i soffan och sängen ända sedan jag vaknade. Tog en nap på två timmar också. "Yey".

Inte ens baka pepparkakor blev av. Wäh. Jag vill äta deg. Men snart är väl degen slut i förväg. Varje gång jag går till kylskåpet så skär jag av en bit. Hehe. Jaja, ska ta dagens andra dusch nu, sen blir det att se någon rutten film så man lyckas somna.

Är asstel i benen också. Sov på balkongen inatt ett tag. Haha, glömde nycklarna hemma, så kom inte in i lägenheten efter krogen. Och Johan skulle upp kl 5, så ville ju inte väcka honom. Som tur var vaknade han runt tre tiden och såg mina sms jag hade skickat, så då kom han och öppnade åt mig, hahah... Då hade jag precis somnat på en av solstolarna. Gött att bo längst ner ibland ändå.

Nä, nu blir det dusch. Tja.


rätt gammal bild. längtar till efter jul så kan kan få göra klart ryggen någon gång.. ser rätt dumt ut just nu.



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0