VIDEO - KLIPP HÅRET SJÄLV

Gör som jag och klipp håret på dig själv hemma istället för att slösa pengar på en frisör. (Detta gäller då alltså endast småklippningar och inge större förändringar) Har klippt håret på mig själv i flera år nu och inte gått till en frisör sedan jag gick i mellanstadiet faktiskt. Blir liksom aldrig som man förklarat anyway, så jag litar mer på mina egna händer. Hehe.

Jaja, här är i alla fall en bra och enkel video som visar hur du lätt klipper ditt eget krull!




KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Sara

Borde inte håret bli tunnare i topparna när man gör så? känns som om håret borde bli väldigt tunt där nere och om det är tunt så slits det ju lättare.. Får man en rak kant när man klipper så?



Tack för tipset btw!

2011-12-10 @ 15:22:47
URL: http://saraerlandsson.bloggplatsen.se

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0