2DAY

Tjena, tja. Kom precis hem typ. Jobb först, städat satan på lite olika platser i falun. Men FAN vad drygt det är att storstäda osv när man är så otränad som jag är. Gah, ingen lek det alltså. Haha.. Så ah, jag övervägde att GÅ hem från stan idag. Dock hämtade Johan och svärmor osv upp mig en bit påvägen. Sen drog vi hem till svärmor och grillade och hade trevligt.. ♥

Nu är jag hemma. Kom precis hem från konsum. Köpte med mig coca cola och chili nötter hem. Damn. Sen jag "flyttade" hit har jag ätit något onyttigt exakt varje dag. Inge bra.
Hur fan svårt kan det vara att hålla sig till helgerna åtminstånde??????? :O
Allvarligt, kan inte nån bara hjälpa mig, haha? Hur GÖR man?!
Har försökt att "bara" sluta med läsk osv. Men det är fan omöjligt. Kommer bli tjock som fan ju. Kul.
Jaja, 2 bilder från idag får ni iaf.


öhm.. men igonera röran i bakgrunden tack. Ingen idé att städa undan längre,
för efter 24 timmar så ser det exakt likadant ut igen...


KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Anonym

du passar extremt mkt med maglinne

2011-07-26 @ 23:36:24

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0