BILDER FRÅN IGÅR

Som sagt, kvällen igår var helt amazing. Haha. Såg lite på 30 seconds to mars, the ark och självklart Volbeat
Dom var bra som fan, as usual. Sen åt vi typ kebab 2-3 gånger också. Just so u know.
Sen hängde vi på en bar i nästan två timmar också och hinkade alot of beer! Var iaf en jävligt bra kväll.
Lite pic's...

 


vi pimplade lite öl on the balkong sålänge


.. ett par sexiga ben. Och så vare inte det.


waiting on the bus





lite mat på gräset typ


jag var en jävligt sur häst ett tag.. trodde min kamera hade gått sönder igen.. haha


nån brud som ville ta kort på mig och johan..? haha


30 seconds to mars 



volbeat








kruuug..


vårrullaaaar!!!!


HAHA, min fot i morse. Så jävla snygg.


mina älsklingar!


danne och johan



KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Anonym

jag anmäler mig frivilligt att slicka rent din fot :D om jag får 10lax

2011-07-02 @ 16:25:33
Postat av: michelle

sure!

2011-07-02 @ 18:16:36
URL: http://storatarksnygg.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha såg mej själv där i volbeat-vimmlet :P

2011-07-04 @ 18:47:42
Postat av: michelle

haha coolt

2011-07-04 @ 20:01:09
URL: http://storatarksnygg.blogg.se/

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0