BLÄE

Har typ bosatt mig i min andra blogg just nu... Haha, och den kommer ni inte åt gullungar.. så ja.
2 bad for you .. Har iaf varit i Hosjö idag med dom bästa, tagit någon öl, cider osv och snackat skit.
Mycket trevligt ♥ :D


Skulle vilja skriva så mycket mer, men har så fruktansvärt jävla cpont precis tammefan över fucking allt just nu. (Oj mkt svärord där tror jag), så jag kan fan inte koncentrera mig på någonting alls alltså.
+ världens kraftigaste och vidgrigaste jävla äckel mensvärk eller vad fan det är på det.
AAALLLTSSÅÅÅÅ FYFAAAAAAAAAAAN tror jag avlider alltså. 
Tror jag glömt att det gör så här fruktansvärt jävla ont. Kan knappt andas liksom.
DÖDA MIG.

Gah. Kan inte göra någonting just nu. Allting känns jävligt jobbigt.
Vill ta en varm dusch så smärtan försvinner. Eller ett varmt bad... Vore nice.
Men näääää, det får man ju inte göra efter 22.00 för våra underbara grannar.
ALLTSÅ FUCK LÄGENHET, GE MIG ETT EGET HUS.... !!!!!!! :(


Aha, ska man göra dårå .. Gå upp och ta en kopp te kanske..
Eller en nattpromenad med vovven..?
Nej vad drygt allt blev. Haha..
Jag vill ta ett bad ju..



På onsdag.... ;)

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0