FINALLY DONE

Åååhh, äntligen är jag klar med min kurbtis! Som jag har gruvat mig inför detta alltså. USCHHHHHH :D
Gjorde inte så farligt ont idag dock. Fyllde ju bara i.. Tycker personligen bara att konturerna gör ont.. OCH när man backar och går tillbaka till ett ställe man var och tatuerade på för typ 5 min sen. DÅ höll jag på att dö. Haha.. Revbenen gjorde faktiskt inte ont alls this time... Eller ok, ska inte ljuga, men långt ifrån förra gången iaf..! :D
Lina tatuerade sig också som sagt, så duktig så! 


.. i bilen påväg. typ jättenervösa


var skit på radion så vi tog med datan och lyssnade via spotify :D










linas









Bara för att vi tyckte vi hade varit så duktiga så köpte vi med oss 3 st chipspåsar
på hemvägen också, heheh :D

JUST DET, här är en kortfilm under de första sekunderna
under Linas första tattoo , 
hihi.. ser typ inget, men whatever.


- vare jobbigt?
- JA, fan vad ont det gjorde! .... jävla skit.


KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Anonym

snygga :D

2011-07-20 @ 08:38:39
Postat av: S

Blev ju skit snyggt!

2011-07-20 @ 15:44:15
URL: http://saraerlandsson.bloggplatsen.se

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0