GAAH

Ja. Första dagen började ju verkligen kanon som ni kan läsa i inlägget under. Fyfan. Hahah.
Inte så smart att dygna när man ska upp och jobba från 7-16 heller som sagt. Inget smart drag. Jag lovar. Ingen matlåda hade jag med mig heller. Och frukost glömde jag bort. Great. 
Var heeelt väck när jag kom hem alltså. Plus att det regnade satan ute, så all min hårfärg hade runnit ner i hela ansiktet när jag kom hem. HEEEEEEELT svart var jag. Hahah.

Jaja. Sitter här och somnar typ.. Men ska försöka hålla mig vaken till typ 8-9 i alla fall, så kanske morgondagen blir bättre. Kan knappast bli sämre i alla fall.. Haha. Pöööööööössss...



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0