GOD MORGON!

Haha.. blev ingen film igår. Inte ens lite. Jag och Johan var helt döda, så klockan åtta så la vi oss i sängen och sov! HAHA.. Fyfan så skönt det var. Men att vakna pigg som fan 08.12 på en lördagmorgon är inte helt fel heller ;) Jävligt ovanligt kan jag säga. Men så nice att ha hela dagen framför sig liksom..

Jaja, nu ska jag gå upp och unna mig en rostmacka och fixa mig lite och packa lite smått.
Sen drar jag till Ida och stannar där över natten! Kung.

Puss.


KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Ronja

hej !

du är sjukt fin, och har sjukt fina kläder osv. men vars köper du dina te.x jeans linnen t-shirtar?

skulle bli tacksam för svar !

kram :)

2012-02-09 @ 15:11:35
URL: http://neverbealone.devote.se

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0