GOD MORNING GUYS

Ueh, snacka om att ha vänt på dygnet nu. Great när jag snart ska börja sommarjobba från 7.00-15.30 liksom. Jaja, får försöka återställa mig till det rätta innan dess alltså.. :(
Men får väl ändå passa på att sova ut, medans man kan också för den delen .. ? 

Jaja, Im still in Hosjö dårå. Men jag ska snart bege mig hem till den tomma lägenheten. Ingen glad jobbig liten hund som fuckar ur när man kommer genom dörren, och ingen pojkvän som pussar en när man kommer hem. Tråkigt. Jaja. ska iaf umågs med Sara hela dagen typ så det blir nog bra ändå. ;) Hoppas hon orke sova kvar också. Haha.. Och imorgon så ska jag gå och möta Johan och Keela på tågstationen, och så ska vi passa på att tjocka loss inne på MAX också som ligger precis brevid. Hähä.

Malin ringde igår också och undrade om jag ville hänga med henne och några till ner till Västerås på Power Meet igår kväll. Har alltid velat åka dit, men har liksom aldrig blivit av. Och nu när jag hade chansen
så tackade jag nej?! Helt gratis osv också. Men var så sjukt jävla trött. Helt väck var jag. Låg i sängen typ hela dagen och fattade ingenting. Var ju uppe till halv åtta på morgonen dagen innan,
så ah, det var väl det. 
Skit.

Jaja, ska väl fixa mig nu typ och bege mig hem. Måste städa lite också. (suprise).
Men fyfan vad skitit det blir av hundar alltså. Pusshey!


.. jag och gosfarbrorn i sängen i morse. Så underbar ♥

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: nicki

har du och din pojkvän gjort slut? :/

2011-07-08 @ 21:46:27
Postat av: michelle

nejnej, han och Keela är i motala.

2011-07-08 @ 23:02:11
URL: http://storstarksnygg.blogg.se/

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0