GOOD NIGHT!

Ibland bara älskar jag mig själv alltså. Så jävla underbart intelligent att häva i sig massa eneridryck när man har jävligt klart för sig att man ska upp och jobba 05.00..? Jag som brukar lägga mig för att sova vid den tiden annars liksom. Hm. Känns lite 2 late att försöka vända på dygnet nu liksom.. Men blir väl bättre redan imorgon I guess!
Har ju iofs 10 st energidryck kvar också, så imorgon jävlar går det undan ;)

Jaja, har i alla fall en awesome helg att se fram emot. På fredag har jag spikat att slagga hemma hos Ida. Like old times. Massa "tjejmys" osv. Och på lördag blir fest som fan + krogen I hope. Weho.
Hoppas som sagt på att tattoon blir gjord nu i veckan också. Vore typ nice att ha den klar snart känner jag. Men inte lätt att pricka in en dag som passar för alla alltså.
Gruvar mig lite..

Jaja, jag blir borta till typ halv fem imorgon så ah, klent med update osv before that..
Wish me luck! Good night på er. Pussn.


humm..?

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Fredrik

snygg michelle ;) puss!

2011-07-18 @ 01:09:28

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0