HÅRHELVETE

Ah, kommer väl ett jävligt värt och intressant fjårtiz-inlägg här då..... Men tammefan vad jag hatar löshår. Är ju ett jävla skit det. Köpte bästa kvallen jag hittade. Och dyraste. REMY. Hm.. Aldrig haft detta problem med samma hår från samma ställe förut, men nu kan jag inte låta håret vara i ens 5 minuter innan det tovar ihop sig till typ 3 st stora dreadlock-liknande saker? Och jag köpte det för inte ens 4 veckor sedan.

Det är ju helt underbart det. Nu ska jag skit i löshåret. Typ.
Ska sy några blonda, kortare syntet slingor, som jag bara sätter i mitt vanliga hår, så ser det inte lika tråkigt ut iaf.. Går att platta, locka och föna osv, trots att det inte är äkta. Så det är ju typ bra.
Åh. Kanske ska satsa på att skaffa långt eget hår istället....
För hur mysigt är det egentligen att springa runt med någon annans gamla
begangnade hår på huvudet?!

Blä.

Nu ska jag sy klart, sen dusch osv.
Puss


så jävla underbart roligt. ellerrrr...

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0