HEEY

Sorry for bad update idag, men har fan inte orkat alltså. Mådde inge vidare idag, heheh .. Har iaf tagit det lugnt hemma bara. Försöker ladda upp för ännu en vecka med jobb. Fyfan ingen ork alls för det känner jag. Får köpa nya energidryck. Drack 24 st helt själv förra veckan (!!!). Inte bra.. Läste på lite om taurin som energidryck innehåller, och ja. Är väl ingen höjdare direkt.. Men alla dödsfall i samband med energidryck har endast drabbat folk som blandat drycken med alkohol (t.ex redbull+vodka), eller i samband med ansträngning eller träning. Det ska man absolut inte göra. Men jag dricker det bara framför datorn eller när jag tar det lugnt liksom.. Men ändå. Dock börjar hjärtat ofta klappa fort, i otakt och orytmiskt, vilket jag läste kunde orsaka plötslig död. Hm.

Jaja, nu har jag och babe precis ätit majskolvar med smör och salt, typ asgott.
Haha, nu ska jag kasta av mig some clothes och bege mig mot sängen! Och fyfaaaaaaan vad tattoon har börjat klia nu. Håller på att avlida. Och inte får man klia heller. GAAHH!!! 

Imorgon blire jobb som sagt, och stan osv. Hörs jaohoo.
Pusssss




KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0