HEHE

Oj. Kollade igenom lite inlägg jag skrivit på sista tiden.. Och alltså förlåt för alla mina aggriations-inlägg på sistone. Men måste avreagera mig någonstans.  Enklast här liksom.. Hehe. Jaja, precis kommit hem from the work. Fyfan vad ont jag har överallt alltså. Träningsvärk i röven och armar efter EN dag liksom? Haha, typ dags att börja träna madame..

Neeej, fan va drygt det lät. :D Nu i alla fall så har jag bytt om och väntar in min kebabtallrik som vi beställde hem från onlinepizza.com, typ världens bästa hemsida. Sen om någon timme eller så, så rullar Lina in. Och dååååååååååååå drar vi mot borlänge och tatuerar oss en smula. Uschhaaa, lika "nervös" varje gång. Stackars smärt-känsliga-Lina som ska göra sin första tatto nu också, HAHA kan bli kul att se! Dock ska hon göra på ett hyffsat lindrigt ställe, så det går nog bra.. ;)

Jaojao, see you later!



KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Anonym

visa bilder sen på era tattoos :D

2011-07-19 @ 17:56:30
Postat av: HANNA

tackar taackar :D allt bra?

2011-07-19 @ 22:24:15
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0