HEMMAAAA

Yeye! Eller ok, kom hem runt två. Nu är klockan fem på morgonen and I cant sleep. Nåja.
KVÄLLEN VAR SÅ JÄVLA AWESOME! :D Först var vi som sagt hos Ida och fixade oss osv.. and then drog vi till Willys och köpte energidricka som faaaaaaan! Körde en sväng förbi donken och köpte krubb också. Så man klarar kvällen du vet..

Aja, tog ett bra tag att komma fram. Men vi hade typ partyparty med kunglig musik i bilen så det gick ju kalas ändå ju.. Jaja, vi dansade loss på dansgolvet som fan sen iaf. Och ah, det började ju bra om man säger så. Sen vettefan vad som hände alltså. Det spårade då minst sagt ur iaf. Måste vara de fulaste dansstegen (???) som jag någonsin skådat. Omg. Helt sick var det. Jaja. Orka va som alla andra. Blir liksom inte lika kul då.

Dom trodde dock vi var jättefulla ofc.. :/ Men blev faktiskt helnyktert this night. Går inte att dansa annars. No control liksom. Men om man dricker 5 energidryck var, som vi gjorde, så blire kung ändå. Love these shit. Kan hända att man får lite hjärtklappning osv om man dricker för ofta + för fort, men haha.. det brukar oftast gå ganska bra ändå. Just eat before and all that..

Weeeell.. Nu ligger jag hemma i sängen i alla fall. Så jävla skönt att äntligen få vila kroppen. Fötterna framför allt. Fyfan, denna kväll måste vara det värsta träningspasset i mitt liv. Skitjobbigt alltså, haha..

Jaja, är iaf jävligt pigg och klockan är som sagt 5 on the morning. Inte en chans att jag kommer kunna sova. No way. Men min Johan ska upp om en timme, så ska gå upp och äta något med han då tänkte jag. Han och Keela ska med tåget till Motala halv åtta, så jag blir helt ensam här jag. Med alla spöken osv. Uscha.

Jaja, ska surfa vidare nu, puss :D:D:D
Aa, juste. Lite bilder får ni också.




-
-
-
-
-
-
-
.
-
-
-
-
uh?





























KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0