HINNER INTE UPDATERA

.. ska laga mig en fläskkarré nu med lite bea, sen ska jag kuta ut till bussen och bege mig hem till Ida! Blir att fixa oss och lite sånt inför kvällen. Kan man ha shorts eller kortkort idag/ikväll tro btw? Är ju ingen sol liksom, men är ju faktiskt 25+ ute för det. Drygt om det skulle börja regna när man är där borta bara. Jaja. Ilandsproblem liksom. Ska försöka hinna med donken + willys innan vi beger oss iväg till Hjortnäs också. Gah.
Jaja, blir nog jävligt bra det här!

Ska försöka komma ihåg att jag har med mig en kamera ocksåå..... Puss

-
-
-
-
-



KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Nicki

Tycker du är så otroligt fin! älskar verkligen ditt utseende. Du har fått mig att fundera på att färga håret svart :), kan inte du lägga upp ett inlägg där du visar hur du gör med ögonskugga och så? och vad du använder för smink? för du gör det otroligt bra.

2011-07-07 @ 00:16:18

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0