HOME

Tjuee.. blev lite changed planes for the day. Blev inget sleep med Ida. Synd. Menmen, var ner till slussen och träffade henne en sväng igen iaf, vi satt där i typ 2 timmar och snackade lite, huhu!

Nu sitter jag hemma igen, och sitter på en nystädad och "fräsch" balkong avnjuter en kall lättöl i solskenet! Så härligt. Lite bra oldschool musik på det också liksom. Lite ensamt dock. Eller iofs sitter Keela på en stol brevid mig också, men henne kan man inte snacka bull med.. haha..

Jaja, om typ två timmar kommer våran skjuss och drar vi upp till galgplatsen
på spökjakt, woho! Efter det ska jag och Johan ta ett nattdopp ;)

Och Yippie, nu kommer älskling ut och gör mig sällskap också! ♥





KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0