HÖR 2MORROW

Precis kommit hem från galgberget. Typ ett ställe som det sägs spökar på. Drog dit med mor, far, Johan och Stelloo. Anyway.. Dom typ hängde och halshögg folk där för flera hundra årsedan. Fick faktiskt med en del orber osv på bild! ;) coolt.

Jaja, nu ska jag duscha. Trots att jag inte får duscha efter 22 för våra älskade grannar. Blir väl klagomål nu igen bara för det. Men då får det fan bli det. Jag måste duscha. Nu. Känner mig som en bajs. Måste fan få duscha i mitt eget hem.

Sen ska iaf jag och baby göra massa varma mackor och te, och kolla på skräckfilm i soffan! ♥
Myspys med andra ord! :D Älskar att bo med honom. Hade aldrig pallat bo ensam i en lägenhet. Fyfan vad ensamt och tråkigt..?!

Jaja, nu dusch, sen mackor och film.. Såååå hörs imorgon någon gång. Puss.

Tumblr_loz2hff8ey1qh86qno1_500_large
happ, hände härå

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0