JAG ÄR KASS.

Satan i helvette vad jag har vänt på dygnet. Senaste veckan har jag lagt mig mellan 4-6 på morgonen varje dag! Vilket innebär att jag givetvis sover bort hela dagarna. Igår vaknade jag klockan halv tre på eftermiddagen..? Och idag vaknade jag HALV FYRA när Johan kom hem från jobbet..
Haha, alltså kan ni fatta hur värdelöst det är eller..?

Och jag som ska upp och jobba 7 varje morgon nästa vecka. Yeah, right. Good luck with that liksom.
Måste. Vända. På. Dygnet. Nu.
Men hhuuuuuurrrr ???? Att ställa klockan på 10 hjälper knappast.
Kommer trycka på snooze och sova till 14.00 ändå. Åh. Fuck me.
Eller. Ja.



KOMMENTERA HÄR!
Postat av: » j є и и ı ƒ є я ♡

Har samma problem, somnade vid 10 i morse & vaknade vid 17 :(

Kan inte ställa någon klocka för jag vaknar ändå inte >_<

2011-07-12 @ 22:15:07
URL: http://nattstad.se/hedmaan

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0