JUST NU..

Äre städtime in the whole apartment! Inte lite heller. Men jävlar vad fint de blir :D
Damsugning, diskning, skura golv, damma av tammefan allt, av torkning av lister, bänkar, skåp, tvätta speglar och ja, typ allt man kan tänkas behöva göra.. Haha..

Duktig jag!

Nu blir det att öppna en giraff-öl och köra vidare! Hihi.
(Och ja, jag ska upp och jobba tidigt tomorrow, men klarar jag av att jobba trots att jag dygnat, så klarar jag nog av nån öl..) Pusspåer.


just det, har nog inte visat hur tattoon ser ut rakt fram ifrån liksom.. Har nog bara visat den från sidan.
Såhär ser den i alla fall ut straight forward..

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Anonym

gud va snygg den blev, visa frammifrån med färg

2011-07-20 @ 23:18:20
Postat av: Mikaela :)

hihu, ja han är så otroligt söt!! btw, jag gillar din tatuering grymt mycket, skitsnyggt!

2011-07-20 @ 23:46:00
URL: http://mikaelagranados.blogg.se/

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0