LITE MER GNÄLL :D

Gah, inte mycket i natt alltså. Sov ju i hosjö med Keela. Jag + hon sov nere i soffan. Men alla andra sov på övervåningen, andra hunden också. Och då kunde ju knappast Keela slappna av och sova nere med tråkiga mig. Så ah, hon har väl sprungit runt och gnällt mest hela natten om man säger så. Sen fick ho' något cp ryck och sprang upp för trappen som en jävla idiot, öppnade brorsans rum och flög på han i sängen också, och studdsade runt där som en studdsboll. Klockan fem på morgonen liksom. Väckte allihop givetvis. Kissade på madrassen gjorde hon också. + Att jag fick gå ut runt fem tiden för att hon var så jävla dryyyg och bara pep och fjollade sig.
Ja, hundar kan väl inte vara roliga jämt heller.

Jaja, gårdagen var ok iaf. God mat, rosévin, fruktsallad osv.
Sen kom även Malin och Lina förbi en stund och var sociala. Vi typ snackade lite
tattoo-planer och lite sånt. Very trevligt..! :D

Jaja, nu ska vi gå iväg med hundarna och bada lite. Vädret är typ asnice, så ska väl vara kvar här så länge som möjligt och steka lite, så drar jag hem till lägenheten mot kvällen sen. Och sover igen nattens missade sömn om man säger så. Pusshey!

Jaha. Nu sprang hon sönder någon stor ljusglas-grej i trädgården också som krasade i marken. Helt ny. Jävla ärthjärna. Sugen på "hund" nån?!!!!½!!1!1+?+!!11§½!!1!!!1


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0