LÖRDAG

First kom Lina hit, vi letade kläder, smink, drack cider osv ni vet. Sen begav vi oss några lägenheter bort som sagt på fest. Var jävligt kul! Sen drog vi in mot stan för att gå på krogen. Tyvärr. Haha.. Fick bli mupp-etage. Men men, gick väl det också. Dock blev polisstationen slutstationen för vissa...
Men men, var väl helt okey.

Keela har vi fått hem också, som Patrik har så snällt tagit hand om i två dagar nu :D
Myys. Dock luktar hon cigarettrök .. hahah..

Jaja, här är lite bilder från igår;


jag


Johanna och Grogge på balkongen


snygglina och jag on our way 2 konsum.




vi gick barfota, huhu


chips fo'shoo










jimmy,johan,jag


lina och jag 




HAHA














robin, fredrik, jag


haha vad hände här dåe...




























pigga..?? haha





KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0