MEN VAFAN

Haha sorry att jag sänder ut en massa negativ energi, men blir svårt att dela av sig av någon positiv energi man inte har om man säger så. Såg nyss att keela hade ätit upp min internet sladd. IGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DU HAR FÖRFAN MAT OCH BEN ATT ÄTA PÅ!!!! :(
Det var den fucking sista som fanns kvar nu.
ARGGRHRHRHRHR

Inte nog med det. Haha.. När jag äntligeeeeeeeeen hade somnat igår så hörde jag hur det small som fan från köket, så vaknade och sprang ut för att kolla. Tror ni inte hundfan hade rivit ner typ halva köket OCH ätit upp min matlåda som jag skulle ha idag. KUUUUUUUUUUUUUUUUL.

Och kunde inte somna förrän efter 2 inatt heller. Trots dygningen dagen innan.
Gah. Haha, jag helt seriöst grät mig till sömns igår för att jag var så jävla förbannad.

Jaojao, fick sova 3 timmar iaf. Och det var ju 3 timmar mer än igår natt, haha.
Aja, sminktime och energidricka nu heey


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0