MORGONMYS

.. på Idas balkong som sagt. Massa pizza, powerking, läsk och chilinötter till frukost, och bra skit på spotify på det ;) Kan inte bli bättre! Mysmys..

Borde dock klä på mig och bege mig hemmåt snart .. ? Måste hinna färga håret, sminka om mig, tvätta och platta äckel-löshår och ah, allt sånt där drygt tjejer måste göra innan man ska ut. Sen blire fest som fan hemma hos Fredrik och Johanna med lite folk. Brukar vara kul som fan, så det blir nog bra. Lite senare så blir det väl utgång till nån bra krog också. Precis som att det fanns i Falun liksom.. Jaja, bättre än inget i alla fall. :)

Nu ska jag börja bege mig hemmåt!
Btw.. Ska jag lägga i lite röda slingor sen nångång kanske .. ? Eller bara helsvart..???
Ahjo, big problems. Hejhej.


hihi.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0